Nowe oblicze Sandry/BJD Pukifee Ante size doll (Baboliy)- new faceup

  

             Jakieś kilka miesięcy temu jeszcze przed Halloween zmieniłam Sandrze makijaż i oczy, bo jak wspominałam wcześniejszej poprzednie były za bardzo wpadnięte. Wstawiłam jej brązowe tęczówki a makijaż wykonałam w kolorach ciepłych zainspirowana innym makijażem od bjd widzianym na Insta.            

           Jako że musiałam zakryć plastikowe oczodoły taśmą malarską w obawie przed zasprejowaniem tęczówek werniksem, którego potem nie dałoby się usunąć, nie wiedziałam jak te kolory będą współgrać ze sobą. Szoku doznałam kiedy wreszcie zdjęłam taśmę! Jak w gębę walnął- wampirzyca ze Zmierzchu!

          Nie ma co ukrywać, że jej nowy look jest trochę upiorny, przynajmniej jak dla mnie i widzę przerwy między rzęsami w okolicy lewego oka, ale dam sobie siana z ponownym repaintem. Niech będzie tak jak jest bo zawsze mogło być gorzej!




Buszującą w zbożu

           

               Poprzednia facjata prezentowała się tak- nie wiem czy nie lepiej? Ówczesne oczyska z rzęsami wyglądają trochę niepokojąco- jak upiór, który wpatruje się w ciebie z pytaniem: "Mogę zeżreć twoją nogę jak już wreszcie kopniesz w kalendarz?". A może to tylko moja bujna wyobraźnia?😱





              Co sądzicie? Który wizerunek był lepszy? A może ten pierwszy który opublikowałam w poście Witaj Sandro w moim małym świecie ? Dajcie znać w komentarzu, bym wiedział na przyszłość w którym kierunku pójść.


2 komentarze:

  1. Mnie chyba bardziej podoba się obecna wersja...może dlatego, że lubię takie mroczne klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają obie wersje. Trudno wybrać, która lepsza. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger