Prezenty dla lalek na święta/Boxing Day 2020 in Barbie world

 

               Jesteście ciekawi co dostały moje lalki na święta w 2020 roku? Jeżeli tak to zapraszam do obejrzenia zdjęć z ostatniej światecznej sesji zdjęciowej. Załapały się na nią moje najnowsze nabytki czyli 2 Barbie- zdaje się, że obie z linii Fashionistas, ale nie mam pewności co do blondwłosej. Ta z niebieskimi włosami jest chyba z 2007 lub 2017 (już zapomniałam!) ?


             Musicie mi uwierzyć na słowo, że diorama wyglądała bardzo ładnie ozdobiona choinką diy zrobioną ze styropianowej podstawy i łańcucha podwędzonego z choinkowych ozdób 😄 Również umieściłam pod nią ręcznie wykonane pudełka na prezenty - na potrzeby sesji zrobiłam je w skali 1-6 i wypchałam gazetami w środku.

            Jest też drewniany "piernikowy domek" (a może i szopa Baby Jagi?) w skali 1_6. Nie chciałam skojarzeń z szopką bożonarodzeniową ale jak na nią patrzę to pewnie można by się doczepić do tej konstrukcji jako symboliki żłóbka, co nie było moim zamysłem. Myślałam raczej o scenerii w której mikro postacie ze Str Wars (niczym czekoladowe figurki) wpadłyby na słodką przekąskę, do takiego a' la piernikowego domku.           

            Nie miałam materiałów żeby zrobić chatkę piernikową z modeliny, ale jak przeglądałam zbiory kartek i tekturek, to w oczy rzuciła mi się wycięta z jakiegoś opakowania pozostałość z "szybką" po jednej stronie i po poskładaniu wyszedł zarys chatki. Nie muszę dodawać, że jak zwykle jest krzywa bo ja niestety nie potrafię niczego zmajstrować tak żeby było idealnie ładne i proste!

           Miniatury to po części pozostałości deseczki świątecznej z 2016 r. a po cześć nowości jak czekolada piernikowa i małe kartki świąteczne. Pudełeczko na pieniki zrobiłam z wyciętej ilustracji prasowej i małego plastikowego pudełeczka.


          Niestety jakość zdjęć nie odzwierciedla pięknej sceny jaką chciałam uwiecznić- nic nie poradzę na kiepski aparat 😢


Christmas doll session 2020





A oto co było (przynajmniej teoretycznie) w pudełkach 😊🎄🎅

.

.

.

- "Jaj! Szalik! Bedzie pasował do mikołajkowego ubranka!"

- "Wow! Notesiki! Przydadzą się do zapisywania fajnych wspomnień z 2020 r (o ile jakieś fajne były, bo ten rok był do d... nie tylko chyba dla mnie?)"



- "Chcesz pierniczka?"


- "Dzięki. Mam cała szopę słodyczy!😋😁"




- "To co otwieramy kolejne prezenty?"

- "Może lepiej zostawmy je na 2gi rok. Zawsze może się zdarzyć że nastąpi całkowity lockdown i nawet do galerii nas  nie wpuszczą przez cały następny rok!"




Merry Christmas everyone.


7 komentarzy:

  1. Ależ się dziewczyny cieszą z prezentów...
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Besu spokojnych i wesołych świąt Ci życzę!! Mnóstwo zdrowia! A nowy rok niech będzie dla Ciebie bardzo szczęśliwy! PS: Zdjęcia z postu są bardzo ładne! Świetne fotostory ;) Ja za jakiś czas wrzucę moje zdjęcia z sesji w parku... To dopiero będziesz mogła zobaczyć jaki ja mam KARTOFEL a nie aparat ;) Od razu poprawi Ci się humor! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeliczne panny i piękne prezenty! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super <3

    Moc zyczen Noworocznych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nastrojowe, świąteczne fotki :-) Wszystkiego co najlepsze w kolejnym roku! Życzę weny do twórczych działań, spełnienia lalkowych pragnień, zdrówka. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za życzenia i od siebie tez życzę wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2012. W szczegłólnosci dużooo lalek!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger