Repaint lalki bobasa z użyciem spreju Vallejo Acrylic Matt Varnish Spray./ Baby doll repaint


      W dzisiejszym poście chciałam przedstawić wyniki mojego repaintu lalki bobasa, z użyciem nowego utrwalacza do zabezpieczania malunków -Vallejo Acrylic Matt Varnish Spray.

      Kupiłam go zamiast słynnego już MSC, bo szukałam alternatywy dla japońskiego toksycznego, choć skutecznego "śmierdziucha".

      Niewiele opinii w necie jest o akrylowym spraju Vallejo, zwłaszcza w kontekście zabezpieczania repaintów lalek, ale postanowiłam kupić i wypróbować sama, a nuż okaże się lepszy?

 

      Na lalce możecie zauważyć zacieki po spreju, który nałożony w nadmiarze daje "szklisty" efekt. Musiałam sprejować lalkę kilka razy, bo niestety Vallejo jest w zabezpieczaniu gorszy od MSC i potrzebuje więcej warstw by kredki się nie zmywały. 

      Wiem, że na zdjeciu guzik widać poszczególne kolory- mam dość tego cholernego złomu sprzed wieków, który nie potrafi oddać rzeczywistych kolorów zdjęcia ani szczegółów, ale na razie jestem zmuszona robić nim foty, więc nici z rzeczywistego pokazu moich "umiejętności".


     Mam parę obserwacji, co do zabezpieczania malunków tym sprejem, ale cały wykaz "za i przeciw" opublikuję w jednym z kolejnych postów wraz z wynikami sprejowania. 

[More informations about dolls repaints and  Vallejo Acrylic Matt Varnish Spray U can find in one of future posts]



OOAK baby doll repinted by using Vallejo Acrylic Matt Varnish Spray

 

lalka bobas repaint by Besu

lalka bobas repaint by Besu całe ciało



 Lalka przed repaintem (before repaint)

 

 




 

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście trochę zacieków jest. Ale samo malowanie jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny repaint, ogromnie mi się podoba :-) Cudny!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger