Figurki kolekcjonerskie Star Wars, Schleich i inne. /Vintage Star Wars figures Ewok 1986, Stormtrooper 1980 and more.

        Oj dawno nie wstawiałam tu moich nowych (😂😂 długoleżących chyba?) nabytków zabawkowych? Teraz czas to zmienić, więc przedstawiam wam figurki kolekcjonerskie, które zgromadziłam w ciągu ostatnich 2ch lat.

       Zdobyłam parę  "nowych" figurek Star Wars (Gwiezdne Wojny) z lat 80tych i trochę zwierzątek :) Parę pochodzi od Schleich, reszta no name i niezidentyfikowane.

       Jak ktoś wie co to za nieidentyfikowane figurki, to proszę dać znać w komentarzu.



Star Wars vintage figures LFL: Ewok 1986 and Stormtrooper 1980



Star Wars Christmas Edition- niezidentyfikowane 



 

Baby Groot  Strażnicy Galaktyki i świnka gumka


Figurka wróżka Medieval Papo, smok made in China  (+ Disney Princess mini)



 

Schleich figurki zwierzęta (mrówkojad, panda, dalmatyńczyk) + ryba i jaszczurka made in China

 






Dzik niezidentyfikowany (z gumy)



Figurki m.in Link "Legend of Zelda" i pies Milo  z filmu "Maska"

 

P.S.Inne  na tym zdjęciu niezidentyfikowane.


Enchantimals i mini pieski no name (wraz z domkiem Maszy)




Niedługo dalsza część kolekcji figurek. Tym razem będą maleństwa!

 


4 komentarze:

  1. Bardzo fajne są te figurki z Gwiezdnych Wojen. Spodobał mi się też smok widniejący na jednym ze zdjęć. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smok to produkcja chińska, nawet kolorystycznie słaba, ale to jedyny "ocalały" egzemplarz smoczy w mojej kolekcji.

      Usuń
  2. Niezła kolekcja. Ciekawa jestem, ile miejsca zajmuje Ci przechowywanie tych skarbów? No, chyba, że masz mieszkanie z gumy i w razie konieczności rozciągasz do pożądanych rozmiarów 🤣.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha:) Figurki mieszczą się w kilku pudełkach po lodach. Obecnie nie mam już większości zabawek, które pokazuje w postach.

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger