Nadal prowadzę blog lalkowy.

  

   Jeszcze żyję, zajmuję się lalkami i obecnie robię nowe miniatury.

 

    Niedługo zobaczycie efekty mojej najnowszej miniaturowej działalności! Tym razem na warsztat wzięłam pudełka i torebki dla lalek.

     Zapraszam do przeglądania starszych postów, bo naprawdę jest ich mnóstwo. Mnóstwo zrobionych lalkowych zdjęć i ogrom stworzonych miniaturek.


Niedługo też dalsza cześć kolekcji lalek- w tym aż 2 bliźniaczki! Mam też parę zaległych repaintów i idą nowe!

 


 

4 komentarze:

  1. Czekam na następne cudeńka, które stworzysz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych torebek! Uwielbiam oglądać lalkowe torebki! Pokaż! Pokaż!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że wróciłaś :)! Czekam na efekty Twojej pracy. U mnie też pojawią się zdjęcia nowych makeupów. BTW. Bardzo zaintrygowałaś mnie tą częścią o torebkach. Kocham Torebki! A te lalkowe - tym bardziej.

    I widzę, że szablon służy - mam ten sam od dawna, tylko go zmodyfikowałam odrobinę :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na torebki przyjdzie jeszcze poczekać bo pamięci w telefonie już brak tyle mam innych zdjęć do obrobienia. Co do szablonu to mam pewne uwagi co do statystyk - mam wrażenie ze choć ładny to SEO leży bo mało kto tu zagląda. Na starym szablonie blogera było więcej wejść. Nie tylko tu mam takie wrażenie- na 2gim blogu przeszłam na stary szablon i znów wyświetleń jest więcej.

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger