Lalki - kolekcja cz.13./ Dolls collection part.XIII

      

       Witam w kolejnej części odsłony mojej kolekcji lalek. Parę fajnych okazów dołączyło do mojej gromadki. Są wśród nich:

  • 3 lalki Fashionistas (niestety nie znam numerów)- a wśród nich jedna "pełniejsza" z ciałem typu curvy (miała być na repaint ala KIM K. ale na razie sobie daruję) i jedna wysoka "chuda"
  • Ken Fashionistas - wersja nieustalona ale mold ma sygn. 2016 r.
  • Barbie Steffie (?)  z lat 80tych- do pełnej identyfikacji
  • 2 bliźniaczki Jyn Erso Star Wars (Forces of Destiny) z 2016 r. od FLF Hasbro
  • Iron Man Hasbro z serii chyba Titan Hero
  • Todler Disney Roszpunka 
  • 2 Enchantimals od Mattell : Danessa Deer i Petya Pig 
  • Britney Spears (po raz kolejny!) z 1999 r. Niestety przed repaintem czeka ją reroot.
  • Faye z zespołu Steps Steps Touring Ltd. z 2000 r.
  • Ever After High C.A. Cupid
  • Strawberry Shortcake 2000 TT- nie wiem jaka wersja i kto ją zrobił bo napis TT nic nie mówi wyszukiwarkom!
  • Pinkie Cooper TBD z 2013
  • Fleur vintage (nareszcie ! ciałko poszło do śmieci bo było zniszczone)
  • Michael Schumacher -a właściwie jego głowa (reszta poszła do kosza, więc nie wiem z którego roku był)
  • Midge Mattel (wersja współczesna chyba z serii Dollhouse)-  właściwie jej głowa bo rozwalone ciało wyrzuciłam

      Wstyd przyznać ale przechowuję głowę Schumachera od kilu lat (5 -7?🙈 ) i zapomniana leżała w pudełku z mebelkami. Ciało wyrzuciłam w chwili zakupu, bo to właściwie był plastikowy "robotyczny" szkielet z głową mistrza. Niestety nie wiem jak ją zamontować na innym ciałku, bo ma zasklepiony otwór i trzeba by wiercić czy coś 😩

     Jeżeli chodzi o bliźniaczki to byłam na początku przekonana, że to Czarna Wdowa z Avengers 😆 Pinkie Cooper czyli "pieska mordka" ma zmytą część ust bo mi się nie podobała, ale nie będę jej repaintować (przynajmniej na razie). Trochę jej "wykadrowałam" cieniowanie na nogach i wyszło jak od linijki!

 

 Fashionistas Barbie dolls


 

 

 

 

Ken Fashionistas (nr nieustalony)



Barbie 80s Steffie mold (?)




Jyn Erso Star Wars x2


 

Iron Man Titan Hero

 


Todler Disney Roszpunka 



Ever After High C.A. Cupid




Enchantimals Mattell dolls




Strawberry Shortcake (nie mam pojęcia jaka postać chyba Plum?)


 

Pinkie Cooper

 

 

Fleur vintage doll


 

Britney Spears doll

 

 Faye z zespołu Steps



 

Michael Schumacher doll



 

Midge Mattel

 


      

UFF! To na razie na tyle. Niedługo dalsza cześć nowych figurkowych skarbów:)


3 komentarze:

  1. Są tu bardzo ciekawe okazy, na pewno urozmaicą kolekcję ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetne wszystkie. Bardzo jestem ciekawa, jak będą wyglądać finalnie te głowy bez ciał i po repaincie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne laluszątka i lalusze :-) A i głowy sie przydadzą w lalkowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger