Mini pączki na Tłusty Czwartek 2022./ Miniature donuts in box

 

 Witam smakoszy w Tłusty Czwartek!

       Specjalnie na ten dzień przygotowałam mini pączusie - donuty i pączki z lukrem. Zrobiłam też specjalne pudełko na pyszności 😁 

       Oczywiście nie mogłam sobie darować sesji lalkowej, tak więc na szybko cyknęłam parę fotek z Ari i Milo (powinniście go znać z hitowej "Maski").


[ENGLIS VERSION IN MY IG @BESUDOLLS]








       

       Pamiętajcie żeby nie karmić psów pączkami bo jeszcze zzielenieją 😂 Tak przy okazji to na zdjęciu jest też rogalik z modeliny- jeden z najnowszych wypieków na święta...

 

Miniature donuts in box for Fat Thursday in Poland 

 





4 komentarze:

  1. Ale pysznie wyglądają te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedzonko fantastyczne, znam Twoje rekodziela i niezmiennie podziwiam - a te opakowania i pudeleczko i torebka "z okienkiem" to sztos!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Om nom nom, om nom nom :P Moje lalki polizały ekran. Ja też :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger