Zestaw miniatur dla lalek na Wielkanoc 2022./ White set miniatures 1-12 scale for Easter 2022

 

       Zbliżają się kolejne święta, więc ja jak co roku z tej okazji, zaczęłam robić miniaturki już w zeszłym miesiącu. 

       Tragiczne, że jednego dnia sklejasz sobie pudełeczka i jedyne co cię wkurza to fakt, że nie wychodzą prosto (jak zresztą zwykle), a 2go zaczynasz układać w głowie plan ewakuacji i robisz listę najpotrzebniejszych rzeczy jakie się mogą przydać w przypadku przymusowej ucieczki z kraju, gdyby wojna w Ukrainie mogła się rozszerzyć poza granice tego państwa. Jakże podłe są czasy, w których ludzie zamiast rozwoju i współdziałania muszą się mierzyć ze strachem i śmiercią! 

       Długo zastanawiałam się nad dodaniem posta, ale skoro mam jeszcze taką okazję, bo póki co w Polsce jeszcze nie przelatują nam na głowami bomby, postanowiłam zostawić po sobie kolejną pamiątkę w "przestrzeni" w postaci postu. Może ktoś kiedyś doceni moje wytwory jako wkład w mini kulturę zabawkarską? 

      Póki co chciałabym je spieniężyć by w razie przymusowej ewakuacji chociaż mieć na bilet w 1ną stronę dokądkolwiek...


P.S. Strój królika od Dory też będzie można kupić razem z płaszczykiem .


Wiem że dziś jest DZIEŃ KOBIET ale nie mam odpowiedniego posta na tę okazję. Mimo to życzę nam wszystkim abyśmy zawsze były dzielne by znosić trudy obecnej ziemskiej egzystencji. 🌷🌹🌻


Zapraszam na Allegro (patrz zakładka WYPRZEDAŻ) 







 

White set miniatures 1-12 scale for Easter 2022

 






Niedługo wstawię kolejne zestawy.



2 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger