Wycieczka do biura./ Doll yearbook photo of Sandra

 

        Jako że przygotowywałam się do robienia zdjęć do lalkowej księgi rocznej (yearbook się to nazywa?) na zabawę na Insta, to postanowiłam cyknąć trochę więcej fotek Sandrze. Przy okazji obfotografowałam pewnego "złotego rączka", który niebawem zagości na blogu wraz z innymi ciekawymi postaciami w skali 1-12 i 1-6.

       Moje nowe nabytki (choć miało ich już nie być!😝) będą niebawem, a na razie wrzucam zdjęcia Sandry. Buciki zrobiłam własnoręcznie, bo nie miałam odpowiednich. Nie są jeszcze perfect ale o niebo lepsze od pierwszych jakie skleciłam dawno temu!







 

I na koniec zdjęcia na zabawy lalkowe na Insta. Ostatniego nie udało mi się dodać przed czasem (myślałam że to kilka dni później 😖). Pierwsze czyli "lustro" miało być na zabawę u






5 komentarzy:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger