Miniatury- torebki i kuferki dla lalek./Handmade doll bags and trunks

 

      Mam dużo zdjęć do przedstawienia i wciąż mało czasu żeby wszytko ogarnąć. Przypominam, że te miniatury zrobiłam kilka miesięcy temu kiedy jeszcze miałam wenę twórczą. Zobaczymy jak się jeszcze życie potoczy, ale powoli zaczynam kompletować zestawy na wyprzedaż. Muszę się pozbyć połowy rzeczy.

     Nie wiem po cholerę wciąż kupuję nowe lalki (ostatnio 3ch facetów!) i figurki. Chyba nie potrafię jeszcze przejść obojętnie wobec zabawkowych skarbów. Muszę pójść na jakiś odwyk, bo stanę się zakupoholiczką z mnóstwem niepotrzebnych rzeczy. 

 

 Na zdjęciach moja prywatna kolekcja, którą chciałam zachować.


Handmade miniature doll bags and trunks in 1-6th scale





  

 

A to jeszcze nie obfotografowane walizeczki 😔

 

 

 

Niedługo ciąg dalszy. Tym razem książeczki i zeszyciki.

 

1 komentarz:

  1. Cudowności! Walizki to majstersztyk, napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger