Figurka dinozaura. Anhanguera Pterodactyl od Schleich

 

     Dzisiaj jako, że mam kilka zdjęć tego samego obiektu, postanowiłam umieścić go w oddzielnym poście. Uwielbiam figurki Schleich, dlatego jak widzę fajny obiekt w ciuchu to go kupuję (za dobrą cenę!) i się nie zastanawiam do czego później go wykorzystam (i w rezultacie wszystkie leżą w pudełku czekając na swoje 5 minut).

Tak więc prezentuję wam Pterodaktyla a ściślej mówiąc 

 

 

 Anhanguera Pterodactyl od Schleich

 






        Mam już pomysł jak mogłabym go wykorzystać w Bezupolis, ale do sesji brakuje mi Dr. Strange'a 😅 Oj nieprędko taka sesja zdjęciowa się odbędzie. 
      
       Zapraszam na kolejne #chwaliposty lalkowe i figurkowe w najbliższym czasie, bo parę interesujących okazów złowiłam w ostatnich miesiącach.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger