Halloween party with heroes 2022

 

     Przyszła kolej na foty z tegorocznej zabawy halloweenowej 😁 

     Do naszych przebranych mieszkańców Bezupolis dołączyli 2j znani skądinąd goście. Na początku nikt się nie skapnął, że dwaj nowi przybysze nie wypożyczyli kostiumów z wypożyczalni w atelier Bezguściana, a mieli swoje "łosobiste". Potem to już słitfocie poszły na całego, a po słodyczach został psikus! Tak to jest jak celebryty biorą fanty za promocję imprezy!

     Brakuje tylko Iron Mana, ale diorama była za mała i by się nie zmieścił w kadrze 😂😞




Na początku słabo się kleiła impreza...




Ktoś coś przekąsił, ktoś zamierzał coś ukraść by przekąsić...






I nagle ni stąd ni zowąd na imprezie pojawili się 2j niezapowiedziani goście...





(Czarna Pantera) - Cześć wszystkim! Postanowiliśmy się przyłączyć do miejscowej imprezy, skoro i tak dziś musimy paradować w kostiumach. Ja jestem Czarna Pantera.

(Pucio) -Witaj przybyszu. Ta planeta pomieści jeszcze kilku "kosmitów".

(Ant Man) -Witaj zamaskowany facecie w czerni. Jestem Ant Man.

(Luki) -Wow. Niezły kostium koleś. Widać masz lepsze dojścia w wypożyczalni niż ja. Miałem być Batmanem, ale coś pokićkali. Chyba specjalnie; na rozkaz szefa wszystkich kreatur mody. Pewnie wciąż ma mi za złe, że pozbawiłem go prawa jazdy, bo jeździł jak pokraka!

(Klara) -Rozgośćcie się, proszę.



Kilka godzin i kilka strasznych filmów później...

 

(Ant Man) -Będziemy się już zbierać, bo czekają na nas w bazie. Jeszce pożegnalna fota. Powiedzcie "Marmolada"!




(Czarna Pantera) -Tak. Dzięki za gościnę. Tak przy okazji, to czy możemy zabrać ze sobą parę słodkich fantów?

(Klara) -Jasne! Bierzcie co chcecie!




Tuż po wyjściu gości...


(Pucio) -Kto zeżarł wszystkie słodkości!? Nic nie zostało! Ja kcem cukierka!😭

 

 

UPSSSSS. Chyba nici ze słodyczy w tym roku 😆😂 Pozostaje czekać na kolejny. Może będzie łaskawszy?



3 komentarze:

  1. Pucio Hendzap górą! Jak już wspomniałam na Instagramie jego kostium jest na medal! Retro-Techno i do przodu! Impreza się rozpoczęła rzekomo po tym, jak ludzie coś sobie podjedli... Coś mi się wydaje, że odpowiednio też podpili! :) Widzimy tylko to, co można pokazać, a pewnie potem... poszukali słodyczy gdzie indziej (a u Ciebie miniaturkowych łakoci i innych chipsów nie brakuje!) i się dopiero rozkręciło! Coś mi się wydaje, że Strefa przy Bezupolis to normalnie same Aniołki! ;) Dioramka stylowa i zawsze podziwiam Twoją wenę twórczą na Halloween itd. Historyjki, dymki komiksowe czy dioramki. Coś pięknego! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to rozprawka, nie komentarz! Dzięki za miłe słowa. Nie wiem na kogo, kto głosował na Insta bo przez piep....ą awarię tegoż dziadostwa nie mogę się zalogować już 3ci dzień i mega mnie wkurza, że nie mogłam dodać dalszej części zdjęć z Halloween! Na razie więc dzięki twojemu głosowi prowadzi Pucio i to pewnie on dostanie puchar za najlepsze przebranie! A co do trunków, to w Bezupolis obowiązuje prohibicja i na Halloween niestety nie mieliśmy nawet soku z bezujagód!

      Usuń
  2. Haha, widać, że zabawa była udana. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger