Kolekcja figurek: Dr Ock Marvel, Supergirl DC Comics i Hulk Hogan "Thunderlips"

 

Tym razem zawitało kilka fajnych okazów...

      Niestety jeden ciekawy przepuściłam, bo wydawał mi się za drogi (taaakk... jakieś 5 zł więcej niż zazwyczaj 😅), ale jak zobaczyłam cenę rynkową to mi kopara opadła! 

      Miałam w łapskach Trevor z filmu Ghoustbusters (wersja żeńska z sequelu) w świetnym stanie i z blasterem do gromienia duchów. Figurka ok. 10-12 cm ze zginanymi kończynami, wydana jakieś 2 lata temu (?). Rozmyśliłam się jednak, bo wydawało mi się, że nie byłoby chętnych, żeby ją przygarnąć po obfoceniu (i nie znałam ceny rynkowej 😫). Jak wróciłam po nią w poniedziałek, to już nie było (o ja głupia jeszcze zostawiłam ją na parapecie na widoku, żeby ktoś inny mógł wziąć!). 

 

      Nie ma jednak tego złego, bo od razu wyhaczyłam w koszu doktora Łośmiornice! Dr.Octopus z całym rzędem macek wpatrywał się we mnie krzycząc "zabierz mnie stąd", więc nie mogłam mu odmówić 😂 Właściwie poza drobnymi ubytkami farby na włosach i brakiem 2ch małych elementów w jednej z macek, nie ma większych wad. Pewnie wystąpi kiedyś jako bohater któreś sesji zdjęciowej!

 

        Zdobyłam też kolejne Funko mini- samego Harrego Pottera no i teraz wiem, że moje podejrzenia co do niezidentyfikowanego typa w garniturze (patrz. Nowe figurki w kolekcji: Funko, Sylvanian families, Schleich i Marvel  ) były trafne ! To Draco Malfoy z tej samej serii!

 

 

 

 

Dr Ock z filmu Spiderman 2, Marvel Hasbro 2004-2006 (?)

 




 Alex Ross Justice League 8 Supergirl DC Comics

 


 

 

Hulk Hogan "Thunderlips' z filmu Rocky 3, United Artists 1983





Schleich wróżka niebieska 2004



 

Harry Potter Funko Mystery Mini Blind 3rd Series


 

 

 

Minionek Funko 2017





Darth Vader mini figurka (bez sygnatury)




Owen z filmu Jurrasic World mini figurka

 



Sylvanian Families dog in reindeer costume

 



3 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger