Nowe męskie lalki w mojej kolekcji: Robbie Fowler, Action Man Palitoy, Ant Man

 

     Oto moje nowe nabytki. Jakoś nie mogę przestać gromadzić lalek, kiedy widzę "chciejący" okaz w ciuchu za kilka zł!

     

      Znalazłam tam jeszcze poprzednio idealnego kandydata na "szefa newsów" w bezusiowej telewizji. Gdy zobaczyłam ten uśmiech wiedziałam, że Alan będzie idealnie nadawał się na Ivana (o kontrowersyjnym imieniu opowiem wam kiedyś indziej, jak będę przedstawiać dostępnych już mieszkańców Bezupolis!)! Szkoda tylko, że nie ma przedramienia, bo to komplikuje jego karierę jako paparazzi! Muszę coś wykombinować z tą ręką!




Robbie Fowler piłkarz Liverpool, Corinthian 1997 

(czyż nie przypomina wam pewnego "słynnego" adwokata, swego czasu wicepremiera, 

obecnie oskarżonego o defraudację kilkudziesięciu milionów zł? 

😂 ewentualnie lokaja z rodziny Adamsów? 😁)






Action Man Made in England by Palitoy 

(nie wiem która seria, ale flokowany i gadający podobno)




 Ken Fashionistas Ryan Mattel 2011 lub 2012

[Upadłam na łeb żeby zostawić "do zabawy" tak cennego lalka -
 wg aukcyjnych podpowiedzi! 😵😅]
 






 Alan chyba z serii Happy Family 2001 Mattel






Ant Man Marvel Hasbro 2015

 

 

 

 

         Niedługo zobaczycie mój cud nad cudy, choć nadgryziony (i to dosłownie) zębem czasu oraz nowe panny Fashionistas!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger