Nowe lalki- Sindy vintage i Action Man 90s

 
        Do grona moich lakowych zdobyczy w ostatnim półroczu (albo i wcześniej) dołączyli faceci od Action Man i staruszki Sindy od Pedigree.

 

 


Niezidentyfikowana ruda z włóczkowymi włosami 

(bez sygnatury)

 

 

 2ga już u mnie Cinderella 2015 Royal Bal Mattel



 Sindy od Pedigree 2 GEN 1077 (70-80s)


 

 

Enchantimals Starling Starfish 


 

 

 Ever After High C.A. Cupid


 

 

Action Man Hasbro 90s



 

 

 Dr.X Action Man Hasbro 1999


Nie przegapcie kolejnych zdobyczy! Już niedługo!

 

1 komentarz:

  1. Gratuluję zdobyczy! Ja ostatnio przygarnęłam Maxa Steela, tego bardziej vintage... Chociaż nie wiem do końca czy figurki z 1998 roku to już vintage :) Widziałam, że gdzieś na jakiejś grupie ludzie się o to kłócili. Osobiście myślę, że tak... to już tacy zasłużeni weterani. Mam wielką słabość do Maxa Steela, ale Action Man mają swoją magię! No więc zdobyłam jednego na OLX, ale sprzedawca zataił plamy z markera na buzi, uchu i czubku nosa. Błysk z aparatu zatuszował te plamy! Nie widziałam ich na zdjęciu z ogłoszenia. Czekam zatem na słońce, aby mu zrobić kurację Benzacne :) I go uratować... Twój Dr.X ma minę, jakby planował przejąć Bezupolis... Uważajcie tam na niego :) Ma superowy mold głowy!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger