Dzień Dziecka 2023 z Troskliwymi misiami. /Children's Day 2023 with Carry Bears

 

         Dzień Dziecka 2023 w Bezupolis 😛 a właściwie chyba na obżerzach. Domek drewniany "na drzewie" znalazłam wystawiony koło ciuchlandu- brakuje mu dachu. Miałam w planach te zdjęcia już dawno i teraz z racji pozbywania się większości rzeczy nadarzyła się okazja do ich cyknięcia.

         Pomimo że mam lepszy trupi telefon (też Szajsunga 10 letniego!), to jednak robi lepsze zdjęcia (w świetle) niż jego poprzednik. Niestety tym razem robiłam je na szybko w zaciemnionym pokoju, dlatego nie są zbyt ostre.


        W tej sesji wzięły udział moje nie tak dawno zdobyte nabytki- troskliwe misie i Funko jednorożec w towarzystwie Sandry i mojej kolejnego "maleństwa". 













1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger