Wiosenne foty lalkowe

 

         Z cyklu szybkie zdjęcie w zieleni, przedstawiam dzisiaj sesję pt. "Zrobiło się ciepło! Zdejm ten beret!". W rolach głównych Dzidzia, Kaśka i Dziordzia (tak po polsku dziś 😁).

        Na razie jestem zajęta obrabianiem mnóstwa zdjęć na wyprzedaż na Allegro, więc nie mam czasu wrzucać zaległych lalkowych fot. Niemniej jednak jeszcze coś tam mam w zanadrzu, więc zapraszam do wpadania nie tylko na blog, ale też na INSTA (@besudolls).


 

 

Georgia: Mówiłam ci mamo. Zrobiło się ciepło. Zdejm ten beret!

Kate (vel Jekaterina): Ale ja go lubię. Zresztą pasuje mi do stylu village.

Gigi: Jaki tam styl village? Wyglądasz jak parobkini w stajni u burżuja!

Kate: Burżuja to ja mam na policzkach!

Gigi: Co??? Chyba Burżuła (Bourjois)

Kate: Jak zwał, tak zwał!





 Georgia: Zaraz kwiaty zakwitną. Lato się zbliża a my ubrane jak na jesień zeszłego roku !

 

 

(Sorry ta sesja miała być w zeszłym roku jeszcze przez zimą 😅, nie wyrobiłam się!)

Kolejny post zielony będzie z facetami!


1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger