Repainty: Kaoma, Georgia, Ari./ New custom repaints

       Kolejne repainty, które wyszły spod mojej ręki - część w zeszłym roku.

       U Kaomy zmieniłam tylko usta, dodałam cieniowanie twarzy i zmieniłam kolor tęczówki. Nie było sensu zmieniać oprawy oczu, bo akurat firmowa była lepsza niż ja mogłabym namalować (zawsze mam problem z rysowaniem lalkowych oczu).



       To moja jedyna "alternatywa" jak na razie. Miała być twarzą innej postaci- ale postanowiłam przerobić ją na nową wersję Georgii. Użyłam moldu Midge, z którym eksperymentowałam przy użyciu farb akrylowych (z miernym skutkiem jak widać na kolejnym zdjęciu!). Jak widać w przybliżeniu- są już rysy powstałe z pęknięcia MSC przy majstrowaniu głowy na ciele.



       To już ostatni repaint Ari. Chyba 4 z kolei, choć miałam ją już wyrzucić! Po tym jak ostatni się rozsypał (dosłownie!, cholerny MSC!), skazałam ją na straty, ale utrwalając inne lalki, postanowiłam dać jej szansę ostatni raz.... i wyszło to! Pamiętacie, że miała kiedyś zielone oczy?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger