Świąteczna wioska z tekturowego piernika./Gingerbread town for dolls

 

       Na samiuśki koniec jeszcze chciałam się podzielić zdjęciami ze świątecznej piernikowej wioski.

      Jak już wspominałam w poprzednim poście, nie wyszła ona tak idealnie jak zakładałam. Po skończonej sesji postawiłam ją na kontenerze z papierem i chyba ktoś wziął, bo jak przyszłam z zakupów to już jej nie było 😂

     Na początek Sandra z hitem tej zimy w Bezupolis - figurką szopa. To chyba był najczęściej dawany prezent w tym roku w miasteczku.😁 Harvester vel kosiarka bez kółek to moje oryginalne dzieło.






        I jeszcze Marinette, która dostała swojego szopa od Spidermana (co mogliście obserwować w poprzednim poście!).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger