Figurki kolekcjonerskie m.in FNAF./ Collectible figures FNAF, Schleich, Epoch

 

      Oto nowe znaleziska ciuchlandowo-wiatowe jakie trafiły do mnie w ostatnich miesiącach.

     Postacie z kultowego (choć nie lubianego przeze mnie) FNAF'a przytuliłam w jednym z ciuchlandów, ale po oględzinach widzę, że to najniższa półka z chińskiego portalu. Właściwie kupiłam pod impulsem do dalszej odsprzedaży, ale nie wiem czy ktokolwiek coś za to da 😶

     Reszta to w dużej mierze znaleziska "spodwiatowe". Wierzcie lub nie - w Lublinie niektórym się w doopach przewraca z nadmiaru rzeczy i wyrzucają zabawki razem z toną butelek i stertą ciuchów niemal przy każdym kontenerze w weekendy 😑



FNAF (Five Nights at Freddy's) no name (chyba z Aliexpress):

 Golden Freddy, Foxie, Freddy, Funtime Freddy z Marionetką, Circus Baby.



Harry Potter z serii Kinder Niespodzianka 

oraz figurki ze sklepów Stokrotka

 


Schleich gepard




Zwierzęta afrykańskie- część Delta.



Sylvanian Families



LPS (Littlest Pet Shop)


 

Moji Pops



 

Pozostałe figurki m.in Psi Patrol i Trolle

 

 

Na koniec Wańki - wstańki. 

Po facjacie widzę, że raczej PRL (60-80?). 
Wierzycie, że ludzie wyrzucają takie skarby ? 😕




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger