Lalka hiszpańska Berenguer i Holly Hobbie oraz inne nowości w kolekcji./ New dolls in my collection

 

      Kolejne lalki w mojej kolekcji. Ostatnio wiele ich nie ma, bo przestałam wydawać kasę na lalki, których nie potrzebuję, za kasę której nie mam (choć ostatnio polowałam bez skutku na Barbie Odille w promocji). 

      Parę wpadło spod śmietnika (nazywając rzecz po imieniu), kilka kupiłam za dobrą cenę i trzymam, bo muszę zrobić kilka ujęć, które od dawna siedzą mi w głowie. Problem jest taki, że bez AI tego nie zrobię, ale nawet nie wiem czy jakaś sztuczna inteligencja pojmie o co mi chodzi?



 Lola Berenguer doll baby

 

 

 

Knickerbocker Holly Hobbie rag doll 70s



 

 

RAF Falcon Parachutist HM Armed Forces Crown 2008



 

Mini Blythe

 


 

2x Śnieżka Simba i jedna chińska no name

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger