Halloween 2021 z Dzidzią i Predatorem

 

       Tradycji musi się stać zadość, więc wrzucam tegoroczne halloweenowe foty z lalkami i figurkami.

 

        Tym razem Dzidzia Piernik (Gigi Gingerbread) razem z Tshaynick'iem Tothamem (czyt. Czajnikiem 😂) udają się na imprezę Halloween. Niestety znów odcięto mnie od aktualnego Instagrama, więc niestety nie weźmiemy udziału w żadnym lalkowym party.

       Dla osłody zostaje tylko podziwiać tegoroczne kostiumy- Dzidza jako zombie i Tshaynick w roli seryjnego mordercy niczym Michael Meyers z kultowego filmu Halloween.


Halloween doll costumes 2021






Halloween miniature food 2021

 



       Tych którzy żądni są mocnych wrażeń zapraszam na obiad do Predatora. Minotaur podaje dziś móżdżek 😁 (łorzechowy łoczywiscie).

 

 


 

 

A wy za co przebraliście lalki na Halloween w tym roku? 

 


3 komentarze:

  1. Świetne kostiumy! Takim móżdżkiem i ja bym nie pogardziła. Będzie super zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pyszne ciastka to bym zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha Dzidzia i Czajnik! Dobre hahaha! Kurde Ty co rok odprawiasz lalkowy Halloween! Ja jakoś nie mam energii. "Zgniuśniałam!" To Ci jeszcze posłodzę, bo te pączusie takie smakowite, idealnie zrobione! Ekhm, ekhm... Upieczone ;) Hahaha Dyniowy koszyczek/lampion też super. PS: Co to ten Instagram znowu kombinuje? Co prawda teraz można dodawać foty z komputera nawet, ale przecież takie problemiki wkurzają! U mnie na razie jest ok, ale znowu blogspot.com szwankuje. Czasem jakaś funkcja nie działa, zdjęcia profili użytkowników się nie wyświetlają... Zaczynam tęsknić do czasów, kiedy zacinało gadu-gadu i człowiek się pienił! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger