Nowe pluszaki w kolekcji. Maskotka Flat Eric z teledysku Mr.Oizo "Flat Beat" i Świeżaki

 

        Co prawda nie zbieram pluszaków, ale od czasu do czasu trafię na coś fajnego, co warto by przygarnąć. Tak oto znalazłam perełkę wśród maskotek- kultowego żółtego, zabawnego gościa z teledysku z lat 2000 :) 

       Oto przed państwem Flat Eric gwiazda teledysku Mr. Oizo "Flat Beat" oraz model jeansów Wrangler.

      Miałam nawet z nim kiedyś pocztówki, ale nie pamietam co z nimi zrobiłam. Dziś jak widzę, byłyby trochę kasy warte 😖 Swoją drogą już 2gi raz pluszak został "kupiony" na Allegro bez zapłaty! Za 3cim się wkurzę! Jak ktoś nie ma czym zapłacić to po co klika "kup teraz" ?



Kolejny fajny łup to Bestia z "Pięknej i Bestii" Disneya. 

            Trafił mi się w stanie idealnym z metką, ale go nie zatrzymam, bo właściwie nie mam co z nim zrobić.




Miś z Maszy i Niedźwiedzia to potężny gość:) Ma aż 45 cm.



Uroczy stworek vintage w stylu Kitschy - niezidentyfikowany; obstawiam lata 60-70 XX w.

Przypomina prototyp Pikachu 😂 


Świeżaki: pieczarka Piotruś, borówka Basia i gruszka Gosia. 



 

Na koniec Spike mówiący smok z My Little Pony

Po naciśnięciu brzuszka mówi np. Jestem głodny... 
 


Większość czeka na nowych właścicieli na Allegro (zob. zakładkę Wyprzedaż)

 

A wy jakie plusze ostatnio przygarnęliście?


2 komentarze:

  1. Ja to mam słabość do pluszaków niestety. To kurzołapy straszne, ale nie mogę się powstrzymać, choć już wiele razy sobie powtarzałam, że nigdy więcej :-) Tymczasem kiedy tylko zobaczę uroczy pyszczek jakiegoś misia, kotka, albo innego pieska od razu mam wrażenie, że będzie smutny, jeśli go nie kupię. No i kupuję, bo jak nie brać, jeśli kosztuje złotówkę czy dwie. Przygarniam głównie z ciucholandów, rzadziej w innych miejscach. Twoje zdobycze bardzo urokliwe :-) Moja ostatnia zdobycz to kolejna małpka Monchhichi (mam ich kilka), którą kupiła mi tym razem mamunia :-) Oczywiście w ciucholandzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo Pluszaki! Piękne :) Ja mam Muppety z McDonald'a, jakoś mnie zauroczyły i skompletowałam część. I jeszcze kilka maskotek z dzieciństwa mi zostało. Twój Flat Eric mnie rozwalił, super sprawa! Znając siebie zaraz bym mu dresik uszyła :) Ten Misiu jest ślicznie wykonany. Nie no, pluszaki trzeba mieć w kolekcji ;) Fajny masz zbiór.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger