Wymiana prezentów- lalkowe święta 2021 /Doll Boxing Day

 

       W poprzednim poście wspominałam, że miała być jeszcze jedna sesja, ale przeszkody uniemożliwiły mi jej realizację. Dzisiaj więc spięłam dupsko i pomimo że efekt mnie nie zadowala, postanowiłam pokazać wam jeszcze "boxing day" czyli wymianę świątecznych prezentów. 

       Skoro na Instagramie motywem jutrzejszej zabawy #monday4dolls będzie temat "prezenty", to zmobilizowałam się by podreperować zasięgi 😆 Musicie sobie tylko wyobrazić, że lalkowa scena wyglądała 100x lepiej niż na tych marnych zdjęciach.

 

 

BOXING DAY 2021


Nasze przyjaciółki odwiedził Św. Mikołaj w osobie wszechstronnego pana LeGranda. Wręczył prezent Cameron, od przyjaciółek.



 

 

Jeszcze zdjęcie z Mikołajem...

 



.... i samemu Mikołajowi , który dostał ciasteczka świąteczne na pożegnanie.

 



Potem nadszedł czas wymiany prezentów między Michelle, Cameron i Samirą. Cameron podarowała Michelle wymarzony naszyjnik, który zamówiła niedawno przez internet.






Nadszedł czas rozpakowywania prezentów obżerania się świątecznymi przysmakami!
 



 

Na koniec dziewczyny przeczytały kartki świąteczne 😄

 



Na dziś to wszystko, ale mam jeszcze jedną niespodziankę z okazji tegorocznych świąt! Zajrzyj tu jutro!



1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger