Miniatury świąteczne dla lalek- czerwony zestaw. / Miniature Christmas set for dolls in 1-6 scale

 

         W tym roku postanowiłam podzielić miniatury świąteczne na kilka zestawów. 

        Dorobiłam kilka drobiazgów; głównie to były ciasteczka z modeliny oraz pudełka i torebki papierowe. Reszta została mi z poprzednich lat, ale jak co roku nie mam ich gdzie już trzymać, więc wysyłam w świat (a przynajmniej próbuję). Deseczkę z czekoladą i pierniczkami mogliście zobaczyć już w poście z 2015 r: Słodkości dla lalek na Mikołajki)

         Jeżeli ktoś jest zainteresowany to informuje, że ten zestaw jak i pozostałe miniaturki na Boże Narodzenie są już wstawione na Allegro (link- patrz zakładka WYPRZEDAŻ). Na pewno dojdą przed Gwiazdką by uświetnić wasze sesje zdjęciowe z lalkami.


1-6 scale miniature Christmas set for dolls like Barbie, Blythe, Rainbow High, Pullip, Momoko etc.

 

 

  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger