Bitwa o torebki./Fight for bags. Photo session with dolls

 

        Kto powiedział że tylko kobiety potrzebują torebek?....


 

Tak się zaczyna...




A tak się kończy kiedy próbujesz pożyczyć torebkę koleżanki bo wpadłeś na pomysł, że się przyda nie tylko na smartfona!




 

Dave: Proszę, tylko do zdjecia!

Georgia: Zwariowałeś do reszty? 

Dlaczego nie poprosiłeś pana Bezguściana o pożyczenie męskiej torebki?





Margaret: Oddawaj moją walizkę! Gliny nie kradną!

Samanta: To moje! Dlaczego nie wziął męskiej wersji?

Luki: Ja tylko na chwilę pożyczyłem! Chcę być modelem jak ty!





Trin: To moja torba! Kretyn!

Tschaynick: Wiedziałem, że to kiepski pomysł!



Tak się kończą aspiracje modelowe! 😂

P.S. Wyszłoby fajniej gdyby moi modele nie byli tacy sztywni! Wstyd Mattel! Takie fajne buźki a tacy sztywniacy! Keny z lat 80-90 przynajmniej mieli zginane nogi i ręce w łokciach!



1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger