Różowa walizka i torebka dla Barbie./Upcycled pink bag and chest for dolls

 

        Kimberly i magiczna walizka 😁 Albo lepiej mini kuferek i teczka 😂 Jak zwał tak zwał jak to mówią. Właściwie to nie ma się co czepiać nazewnictwa. Ważne że choć trochę przypominają lalkowe akcesoria do podróżowania.

 

        Jak kiedyś wspominałam mam całe średnie pudełko (po butach) i jeszcze jedno po lodach, tych upcyklingowych torebek dla lalek, więc będę je sukcesywnie pokazywać, choć nie ukrywam tym h.....m aparatem nie da się w pełni oddać ich uroku! 

        Same sesje zdjęciowe też wygladają dennie, choć na żywo lalkowe scenki prezentują się całkiem atrakcyjnie. Postanowiłam jednak nie czekać na gwiazdkę z nieba w postaci nowego sprzętu foto, bo mogę się nigdy nie doczekać a czas leci (no i przydałaby się wolna przestrzeń w szafie na inne lalkowe cudeńka), wiec wrzucam co mam teraz, z myślą że może kiedyś powtórzę te zdjecia jak będę miała czym je zrobić (Taaak... to nieprawda że dobry fotograf nawet tosterem zrobi dobre zdjęcie! Niech spróbuje Szajsungiem J1😓).



 



 
 
 

3 komentarze:

  1. Kuferek podoba mi się ogromnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazuj koniecznie, bo są bardzo ładne :) . Mam podobne kłopoty z robieniem zdjęć - witaj w klubie i ... nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger