Cekinowe torebeczki z upcyklingu dla lalek./Glitter bags for Barbie

 

      Przyszła pora na pokazanie nowych zestawów znanych już torebek w stylu "glitter".

      Jako że nie ma chętnych na moje miniatury, kombinuję jak je poukładać w zestawy, żeby znalazły upodobanie w oczach potencjalnych nabywców. Czuję jednak, że to nie kwestia mankamentów jakie mogą posiadać moje wytwory, tylko ceny.

      Jak sprzedawałam za 25-30 zł za zestaw a przesyłka była rzędu 8-10 zł, to szły. Teraz gdy roboczogodzina wynosi aż 22 zł a ja robię czasem 2 godz jedną torebkę + inne miniatury w zestawie, to cena z racji inflacji w sklepach (żywność coraz droższa a ja wiecznie bezrobotna) musi być droższa. Tak więc 45-60 zł to już pułap nie do przeskoczenia. Hmmm... wspominałam, że na Etsy byle pojedyncza "pierdoła" kosztuje przynajmniej 10 zł? Te moje "pierdoły" powinny więc chodzić  przynajmniej 2x drożej niż sprzedaję.

 

      Resztę zdjęć z setów dodam w innym poście, bo objętościowo będzie tu za dużo MB, więc może być problem z Bloggerem i jego wyznacznikami wielkości posta.

 

 

 

Hello Kitty bag set 2023





 

 

Pink n gold long chain bag set





Primavera bag set






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger