Kolekcja figurek m.in z anime Reborn! i Droid Star Wars Black Series

 Figurki, figurki, figurki...

       Taaaak, mam ich całą masę. Nadal się łudzę, że do czegoś mi się przydadzą, ale przechodzi mi już zajawka na robienie sesji zdjęciowych. Pozbywam się większości- możecie sprawdzać na Allegro (zakładka wyprzedaż- tam jest link i przykładowe fanty).

       Z nowości 'nie-nowych', bo zalegających już z pół roku przedstawiam dziś zwłaszcza Nendoroida - pierwszego jak dotąd w mojej kolekcji (anime nie kojarzę!) oraz parę niepublikowanych dotąd mini figurek z bajek, które nabyłam kiedyś w większości dla siostrzeńca, który teraz ma je daleko gdzieś bo poza kompem świata nie widzi!

      Niebieskowłosy gość nie miał niestety ręki i choć obszukałam cały koszyk z kosmetykami gdzie się ukrywał i poboczne, to niestety nie znalazłam. Z tej okazji cena mojej sprzedaży mocnooo poszybowała w dół, ale gdyby ktoś chciał go u siebie, to nadmieniam, że jak ktoś wprawny to pewnie z modeliny może mu dorobić brakującą kończynę.



 Nendoroid Katekyo Hitman  Mukuro Rokudo z anime Reborn 


 Wars Black Series Droid K-2So Rogue One by Hasbro

 

 

Konik żrebak Schleich

 

 

Ryba Żabnica

 

 

Figurki z bajek m.in Listonosz Pat, Szczerbatek z "Jak wytresować smoka",

 krasnal z bajki "Noody", Psi Patrol


 

Super Zings (miałam chyba z 10 ale sprzedałam zanim zrobiłam zdjęcia) 

 

 

Figurki przylepne Steekez (kiedyś były takie w Lidlu) 

Smerfy i owoce/warzywa 

 


 Takiego balonowego psa widziałam jako rzeźbę za dużą kasę, 

ale w moim lalkowym świecie chyba nie będzie dużo warta!

 

 

         Te małolaty już od dawna są u mnie i nawet miały osobne zdjęcia. Teraz idą na sprzedaż, więc cyknęłam fotę pożegnawczą. Przy okazji rozkminiłam ostatecznie ich nazwy.

        Więc 2 koniary to Cassy i Stacy od Hornby (?- imię nieznane a w internetach rożnie piszą), "krwawa" wróżka (ma ślady czerwonego flamastra) to Flower Fairies Hornby z inspiracji dziełami Mary Cicely Barkley a facet w rajtuzach to książę Cornelius od Don Blutch.

 


 
 
        Żegnam ok 80% zasobów lalkowo-miniaturowych więc będzie jeszcze kilka postów z fajnymi okazami. Niedługo... mam nadzieję! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger