Mega zestawy miniatur za grosze

 WYPRZEDAJE WSZYSTKO LALKOWE CO MAM!

      Jak chcesz uchronić moje "dzieła" przed gniciem na śmietniku albo rozwaleniem w dziecięcych rękach to masz możliwość kupienia efektów mojej wielogodzinnej pracy dosłownie za grosze, na Allegro.

      Rezygnuję z urządzania mojego miniaturowego świata. Mam już dość. Przez 10 lat nic w tym temacie nie osiągnęłam poza frustracją spowodowaną obrabianiem masy zdjęć, których nikt nie chce oglądać. Pora powiedzieć dość i przestać się łudzić. Zresztą od kilku miesięcy posiadanie nadmiaru rzeczy mnie frustruje. Każdego dnia budzę się z myślą, że znów muszę ogarniać kupę bubli, których nikt nie chce a same urządzanie na szybko lalkowych sesji, nie sprawia mi już przyjemności. Raczej to "mus" ze względu na to, że chcę pokazać, co fajnego udało mi się zgromadzić przez te lata i jak można wykorzystać wszystkie te rzeczy w urządzaniu miniaturowego świata.


     Na Allegro wyprzedaje nie tylko miniatury handmade ale też lalki, mebelki w różnej skali, ubranka, dodatki i figurki kolekcjonerskie. Ceny oczywiście 2-3 x tańsze niż na zagranicznych portalach typu Etsy czy Ebay.

      

     Zrobiłam mnóstwo "pożegnalnych" zdjęć z lalkami, dlatego pewnie jeszcze do końca roku będą się tu pojawiać. Potem nie wiem?








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger