Male Dolls Repaints- Bezupolis Stars

 

        Przedstawiam dziś "elytę" Bezupolis- w składzie najmądrzejszy facet w okolicy - prof. Ramahama Guptan (wbrew pozorom to nie jest prześmiewcze imię - w skrócie Rama! Miał być Hindusem, ale jakoś dziwnie wyszło. Niestety odcień ciała ma bardziej pomarańczowawy, więc uznajmy że jest pół Hindusem) oraz 'burmiszcz' Homitschyslaw Winter (po polsku po prostu Chomiczysław Zima 😆😆😆 Proszę nie pytać skąd nazwa. Niestety przekręcowywanie wyrazów i tworzenie nowych neologizmów to przypadłość rodzinna! Czasem mnie nachodzą dziwne nazwy, które jak ulał pasują do konkretnej lalki).

 

        Właściwie miałam dalekosiężne plany związane z nowymi facetami, obcykaną całą społeczność i nawet pozapisywane scenki do fotografowania w notesie, ale ..... piep.rzyć to!

 

         MAM JUŻ DOŚĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ! Mam dość cholernych bubli, które gromadzę niewiadomo po co i dość cholernego zamartwiania się jak ja to wszytko spakuję i gdzie zostawię jak pójdę pod most?! Marzy mi się absolutne minimum rzeczy, które można spakować w małą walizkę podróżną. Niestety od zawsze jestem maksymalistką, tak więc wszystkiego się nazbierało na "przyda się" i cholernie nigdy nie mogę tego co się przyda zużyć, tak żeby już się nie przydało!

 

        Same zrepaintowane gęby mnie wkurzają bo MSC się na nich kruszy i ściera (zostają np. kropki w miejscach zetknięcia z pudełkiem, kiedy za mocno lalki upchasz w środku) nie mówiąc już o smrodzie, który czuję pomimo cholernej maski (kurde, filtry mają 10 lat i pora wymienić choć sporadycznie były używane!).

        Nie chce mi się malować kolejnych lalek, bo wiem że nic z tego nie wyjdzie a nie mam nawet komu wcisnąć już istniejących (oddam każdą za 10 zł + koszty przesyłki! jak ktoś reflektuje to niech śledzi kolejne posty).

 

 

Z panów na arenę wkraczają ......



Ramahama Guptan
 

 
 
Homitschyslaw Winter


 

.... a co do pań to leżą w pudle z połową rerootów, których nie chce mi się kończyć, ale będzie jedna "spektakularna" metamorfoza niedługo!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger