Impreza na Halloween 2023 cz.II./ Bezupolis Halloween doll party part two

 

      Wracamy z drugą częścią imprezy na Halloween w Bezupolis. 

 

      Przybyli nowi goście w osobie herosów Marvela czyli Iron Mana i Lokiego (ich 'koledzy po fachu' byli rok temu, więc czemu by w tym roku także się nie wprosić?) oraz 2 Gwiazdy sceny muzycznej- Britney Spears i Ariana Grande.


     Coś mi się wydaje, że nie wszyscy uwierzyli, że były to prawdziwe postacie w swoich własnych osobach a nie tylko celebryckie kostiumy!






        Kiedy już herosi musieli iść, Loki postanowił zrobić psikusa i uszczknąć co nieco ze stołu, nie bacząc na to, że owe "cukierki" mają już właściciela. Na szczęście baczny Iron Man zawsze czuwa a i piękna Niemka filmowała całą imprezę, więc jest dowód na "taśmie prawdy" 😁





Niektórzy chcieli sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie z celebrytkami.
Inni zajmowali się konsumpcją.


      O północy nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy kostium tegorocznej imprezy halloweenowej. ŻURI w osobie Homiczysława i jego żony oraz jej najlepszej przyjaciółki Silky i lizusa Ivana długo zastanawiało się, komu przypadnie puchar i statuetka Harley Queen. 

 

 




     Wtem na scenę wkroczył nieznajomy, który zachwycił wszystkich swoją stylizacją na "przepychacza kibli". Niestety trochę przesadził z "zapachem", co wg niektórych tylko przydało mu wiarygodności.

 


 

     

       Tak oto facet w czerni został królem tegorocznej imprezy a gdy Ivan przeprowadzał z nim wywiad do miejscowej gazety to na pytanie : "Dlaczego pan wybrał ten a nie inny kostium?" nasz zwycięzca odpowiedział po prostu: "Panie! To mój codzienny strój. Miałem tu przepchać kibel na pietrze, bo ktoś zgłosił awarię i tak walnęło że... całe szambo wywaliło! No i dlatego tak wyglądam! Już miałem wychodzić, bo wezwano specjalistów od nagłych awarii, ale zauważyłem żarcie na stole i pomyślałam, że się poczęstuje przynajmniej ciasteczkiem. I widzi pan! Tylko wlazłem a tu ładne dziewczyny i nawet sam burmiszcz mówi mi miłe słowa i gratuluje, no to nie wypadało uciekać, no nie? Poza tym fajny ten puchar to co, mam go mam nie brać? Postawie na komodzie, będzie fajnie wyglądać obok statuetki za pierwsze miejsce w przepychaniu kibla na czas!"


To koniec imprezy mili państwo, następna taka feta będzie pewnie na Sylwestra!


P.S. Zauważyliście, że niektórzy wyroślacy dość często potykali się o halloweenowe ciasteczka? 😂


3 komentarze:

  1. Wiesz, jestem zachwycona tymi wszystkimi lalkami i lalami. Masz naprawdę świetne lalki, ogromnie interesujące, charakterystyczne, piękne. I super imprezkę im zrobiłaś, robiąc przy tym super fotki. Przy tylu lalkach ofocenie całości, żeby pięknie wyglądało, naprawdę nie jest łatwe. Tobie się to udało wyśmienicie. Dodam też, że bardzo mi się podoba podłoga, jedzonko, akcesoria. Dużo pracy i efekt super. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Burmiszcz z szanowną małżonką dokonali słusznego wyboru! Wszak "człowiek czynu i pracy" jest w dzisiejszych czasach bardzo nie doceniany! A praca fizyczna to praca prawdziwa! O! Za biurkiem to każdy umi siedzieć! O! A tu taka kanalizacja, te rury, rureczki, się zapycha, to trza przepychać... Się trza znać! Tu fachowiec potrzebny! Więc włodarze Besupolis to mądrzy ludzie powiadam! Pozazdrościć! Impreza widzę się udała wspaniale, nie zdążyłam wczoraj zaglądnąć, ale dziś to nadrabiam :) Śliczne dodatki, postaci i cała sceneria. Te ciasteczka o które się potykają to jakiś "hidden secret message"? Hehe! Coś czuję, że ten szczegół ma jakieś znaczenie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Bezupolis doceniamy ciężką pracę, zwłaszcza dekoratora wnętrz :) Te ciastka to taki profesjonalny trick fotograficzny- w końcu trzeba czymś podeprzeć sztywniaków, żeby się nie przewrócili!

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger