Mebelki drewniane vintage w skali 1:12 dla Calico Critters

 

        Przedstawiam jeszcze niepublikowane zbiory moich mebelków dla małych figurek. Część uszkodzona (zwłaszcza drewniane), cześć w stanie bardzo dobrym. Niektóre z nich to oryginały Epoch, firmy która robi serie Sylvanian Families (Calico Critters). Mam nawet parę mebelków vintage z 1987 r! Są to kanapa i budka telefoniczna. Nie wiem dlaczego w akurat zielonym kolorze, ale się nie czepiam bo niedrogie były.

      W moich zbiorach pojawiły się też retro plastikowe mebelki angielskie (sygn. England) tak na oko lata 60-80 XX w.

       Ostatnio pozbywam się większości lalkowych i miniaturowych skarbów, bo mam dość nieustannego gromadzenia rzeczy, które wyciągam raz w roku do sesji zdjęciowych.To niekończący się temat a ja jestem już zmęczona chomikowaniem i obawą co się z tym stanie jak mnie zabraknie. Wyprzedaję więc większość z tego co widzicie ostatnio na blogu.Te mebelki też szukają swoich nowych mini mieszkań. 

 

Zapraszam do zakładki WYPRZEDAŻ.







 

         I jeszcze pozostałe mebelki- dla Monster High i drewniany domek na drzewie w skali 1:10 lub 1:8 (dla trochę większych figurek niż sylvanian się nada- patrz zdjecia z sesji na Dzień Dziecka )

 

1 komentarz:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger