Darmowe Figurki - Super Zings, Enchantimals, Geobra i Lidlozaury.

 

     Dzisiejsze fanty postanowiłam obfotografować, by unaocznić ile figurek przewija mi się przez ręce; często przypadkowo. Zdziwilibyście się ile zabawek ludzie po prostu wyrzucają! Niejedna figurka z przedstawionych tu, została ocalona przeze mnie przed przepastną paszczą śmieciarki. Niektóre z nich dostałam za darmo od tych, którym już się znudziły zabawki i nie mieli co z nimi zrobić.

      Połowę z uratowanych rzeczy oddałam dla dzieciaków z przedszkola, nawet nie zawracając sobie głowy z ich fotografowaniem! To były figurki z bajek (podobnych, oraz innych niż te tutaj), a ja rzadko takie zbieram dla siebie na sesje, więc uznałam, że nie będę sobie głowy zawracać z obrabianiem zdjęć. Nawet ich nie pamietam wszystkich - od razu idą do sprzedaży lub oddania. Te które się jeszcze u mnie uchowały możecie zobaczyć poniżej. 

     Dzisiejsze figurki zawdzięczamy m.in ludziom, którym się w 🍑 poprzewracało z dobrobytu. W myśl powiedzenia- "Figurki leżą przy śmietniku, trzeba się tylko schylić by je podjąć", cieszmy się, że nie trzeba było wydawać papierków z cyferkami, żeby dzisiejszy zbiór mieć!

 

 

 Lidlozaury z pieczątkami


 

 

 

 

Geobra Playmobil (patrz niżej) i Hasbro dinozaury (niezidentyfikowane)


 

 

 Geobra Playmobil: dziewczyna z 1990, rycerz z 2015, 

dziewczynka z 1992 i vintage strach na wróble z 1988 r.

 




 Enchantimals zwierzątka

 



 

 Figurki Super Zings (mix z rożnych zestawów)



 

Figurki Disney zwierzaki (z bajek Kopciuszek i Alladyn) 

i Super pies Krypto z Marvel


 

 

Figurki Psi Patrol Spin Master i robopies no name



 

Wilki z Maszy i Niedźwiedzia

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger