Britney w świątecznym nastroju./ Easter doll photo session 2024

  

       Przyszła pora na pierwszą sesję zdjęciową na Wielkanoc. W roli głównej tym razem Britney S., która nadal gości w Bezupolis.

      Zdjęcia zrobiłam już zimą, bo miałam nadzieję, że upłynnię Brit wcześniej, ale MSC znów dało mi w kość przy osadzaniu głowy na nowym ciałku i repaint się "porysował". Trzeba znów zmywać i robić od nowa, co mnie doprowadza do szaleństwa! Chciałabym wreszcie trafić na idealny werniks do zabezpieczania repaintów, tak żeby już ich nie poprawiać przy najmniejszym ściśnięciu głowy (co często uszkadza make up, który się kruszy i dosłownie rozpada!). Niestety ani MSC ani Vallejo się nie nadają na amen, bo na miękkiej gumie się "rysują" (patrz post: Mr Super Clear vs Vallejo Matt Varnish Spray ).

     Sporo czasu kosztowało mnie też zrerootowanie jej włosów, bo niestety kupiłam w stanie niemal łysym. Włosy są sztywne, bo tylko takie sztuczne miałam, ale za to przynajmniej w zbliżonym kolorze. Oryginalne ciało było w stylu Barbie TnT więc przełożyłam na bardziej ruchliwe (stąd ten ryśniety repaint) żeby mogła zapozować z kultowym już dmuchańcem o psim kształcie 😁

 

 




 

Miniaturki wielkanocne z poprzednich lat.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger