Zabawkowe znaleziska spod śmietnika- mebelki dla lalek.

 
        Tym razem chciałam się pochwalić "gotowymi" zabawkami, jakie trafiły w moje łapska.
Wśród nich domki, mebelki dla lalek oraz inne fajności. Nie muszę dodawać, że część z nich to "śmietnikowe skarby" ?
 
        Wiem, że niektórzy mogą się łapać za głowę ale ja naprawdę te mebelki i domki znalazłam w workach pod śmietnikami. Ludzie hurtowo wyrzucają teraz zabawki. Być może dlatego, że zblazowane dzieciaki teraz 'siedzą tylko w telefonach' i gardzą już zabawkami, które w Smykach i innych podobnych kosztują krocie a w ciuchu 1/3 mniej (ale już właściwie nic godnego uwagi nie ma)?
Tak czy siak, ja się cieszę! Kasa w kieszeni, bo wystarczy tylko podnieść zabawki z ziemi! Już nie pamiętam kiedy kupiłam jakąkolwiek lalkę w ciuchu!

P.S. Mam dla was prawdziwą bombę lalkową! Niedługo zobaczycie 2 siatki lalek ze śmietnikowych łupów- przed i po SPA! Tylko przygotujcie się psychicznie, bo nie chcę, żeby ktoś padł mi tu na zawał!




[Najpierw skarby spod śmietnika]





My Little Pony Ponyville Pinkie Pie balloon house Hasbro 2006




 

Mebelki dla Barbie 

 




Te nabyłam swego czasu w ciucholandzie (gdzieżby indziej?)

👇👇👇👇

 

Pedigree Sindy Eastham E-Line Kitchen Hob Unit accessories 1976 



Buty dla lalek Enchantimals


 

 

Zbieranina niektórych miniaturek





        To tylko niewielki wycinek tego, co udało mi się zgromadzić przez niemal 11 lat zbierania. Pewnie jeszcze kiedyś wstawię inne "wielkogabarytowe znaleziska".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger