Britney Spears ooak doll repaint

 

      Już dawno wzięłam się za Britney, która ponownie zawitała w moje progi. Pierwszą sprzedałam, ale zaczęłam żałować, że nie dane mi było jej zrepaintować i oto trafiło mi się identyczne czupiradło, które tym razem chciałam przekształcić w księżniczkę Popu!

      Niestety w odróżnieniu od tamtej, nowa panna była prawie bezwłosa, więc musiałam także się natrudzić wciskaniem włosów do czaszki (kto robi to metodą "supełkową" a nie na klej, ten wie, że schodzi na tym więcej czasu 😭).  Zrobiłam włosy tylko tam, gdzie były pierwotnie bez zagęszczeń, bo po pierwsze mi się nie chciało, a po 2gie i tak zawsze te "doczepy nadprogramowe" wychodzą za grube. 😖

     Projektanci tak skiepścili jej oczy, że nie dało się narysować charakterystycznych kącików skierowanych w dół 😔 Najwięcej trudności miałam jednak z jej ... zębami! Niestety w sieci są tylko zdjęcia Brit albo z firanką zębów górnych i dolnych lub z ledwo uśmiechniętą wokalistą, co było frustrujące, bo w tym sculpcie uśmiech wygląda na 3/4 paszczy! Oczywiście próbowałam namalować zęby, ale każda próba kończyła się niepowodzeniem (nie wiem jak inni repainterzy to robią, ale ja takiego 'miszczostwa' w życiu chyba nie osiągnę, nawet jakbym miała pod mikroskopem malować pojedynczym włosem!)

     Pierwszy repaint był "lżejszy, bo z różowym odcieniem", ale przy mocowaniu łba na ruchliwe ciałko zaczął się marszczyć, więc postanowiłam zrobić go na nowo, ale w wersji bardziej "naturalnej" (czytaj: w beżu). Niestety nie mam fotek kompletnego repaintu w przybliżeniu, ale tą wersję Brit mogliście zobaczyć w sesji wielkanocnej (Britney w świątecznym nastroju.)

     Najgorzej jest z dopasowaniem ciała, bo te od standardowych teraz Barbie mają zbyt cienkie szyje i głowa lata jak szalona, a te TnT są takie same jak pierwotne Brit, więc nie ma sensu zmieniać.

.


Britney Spears OOAK doll repainted by Besu (2nd version)



First version 


 

 Reroot


  

Oryginal factory paint


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger