Co można znaleźć w lumpeksach?/Thrift store treasures - dolls and figures part.VI


        Lubie SH, bardzo lubię SH- można w nich znaleźć np takie cuda:



        Prawie wszystkie moje lalki pochodzą z SH (z wyjątkiem Operetty- jedynej "nowej" lalki i paru Barbie od ciotki). Wszystkie figurki Sylvanian Families, LPS i action heroes (np.Spiderman)- pochodzą właśnie z "lumpeksów". Cena zwykle jest "bezcennie" tania, choć ostatnio za brudną Superstar walnęli mi 10 zł!!! W d... się poprzewracało niektórym! (tj. jednej z pań w jednym z moich ulubionych SH; inna kierowniczka zwykle puszcza taniej w zależności od stanu).


       Moim największym hitem ostatnio jest lalka ze stajni Zapf (niezidentyfikowana) wielkości SD za ......... 3 zł! Nowiutka, bez wad, nieśmigana! (To towar z innego SH, który odwiedzam od lat, ale ostatnio jakoś rzadziej. Zwykle bywałam tam co tydzień przed otwarciem w dniu dostawy gadżetów:) Rarytasem są też figurki- krowy i koń vintage z lat 60-80 Made in Britain. Może je zatrzymam, w końcu mam już małą kolekcję mini zwierzątek:)? Co do zwierzątek to mam 2 chomiki Hamtaro- jednej z kultowych japońskich anime- planowałam z nimi oddzielną sesję, ale nie mam czasu ani miejsca :(


Figurki już niebawem w następnym poście- mam nadzieję że będzie na co popatrzeć! A na razie lalkowe rarytasy za "grosze":)

 

Kolekcja lalek cz.6



Niezidentyfikowana od Zapf z 2010 r

Vintage: Ken 1983  i  Barbie "Spiel mit"- unikat na Europę.

Barbie brała udział w sesji vintagów TU.


 Figurki:


Tego przystojniaka można było juz spotkać . To Rambo z 1985 r!
 

Chomiki Hamtaro i figurki od Fisher Price

Krowy (i "bezogonowy" koń) vintage 1969-1984. Made in Great Britain (Britains England)


           I na koniec specjalnie dla  Magdy z bloga  Takie tam i inne - moja kolekcja nieparzystych butów- dla Barbie, Bratz i innych lalek:)




5 komentarzy:

  1. jasnowłosa Zapf urocza aż do przesady ;D
    ale Rambo - totalnie mnie zaskoczył...
    mam i ja sentyment do figurek Fisher ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie !UWIELBIAM! wszystkie pojedyncze buty! Moja miłość do nich rośnie, kiedy oglądam coraz to nowe i inne :D Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. panienka Zapf urocza!
    jako i figurki Fisher :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta duża lalka jest śliczna. Wygląda jakby miała włosy naprawdę świetnej jakości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale znaleziska :-) Ja nie znajduję w lumpeksach takich spektakularnych ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger