"Alicja w Krainie Czarów" raz jeszcze. Przypomnienie dawnych lalkowych sesji zdjęciowych./Alice ... with Bratz dolls and BJD

 

            Dziś chciałam wam przypomnieć minione sesje zdjęciowe z cyklu "Alicja w Krainie Czarów" z udziałem moich lalek Bratz i pierwszej BJD zrobionej z drewna i modeliny.  

        Te zdjęcia pochodzą z 2012 r (prawie 9 lat minęło!) i możecie je znaleźć pod linkami dodanymi  do zdjęć "zbiorczych".



Alicja w Krainie Czarów/Alice in Wonderland photography session

 




 

Białego Królika w pełnej krasie można znaleźć w poście  Za-białym-królikiem/Follow the white rabbit!

 




Alicja idzie na drugą stronę!/Alice in Darkland




3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że królik wygląda dla mnie intrygująco-upiornie. Patrząc zaś na jedzenie, zrobiłam się głodna :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha królik rzeczywiście nie najlepiej wygląda- to przez oczy na zewnątrz! To była moja pierwsza próba zrobienia lalki ooak bo nie miałam królika do sesji. Może kiedyś się poprawie?! :)

      Usuń
    2. Gratulujęodwagi i samozaparcia. Nie łatwo jest zrobić lalkę :)! A jak kiedyś stworzysz ,,królika 2.0" to pokarz go koniecznie!

      Aż mi się mój pierwszy makijaż lalkowy przypomniał, ha ha. Uczucie i wspomnienia, gdy robimy coś poraz pierwszy są fantastyczne. Życzę pociechy z królika i cieszę się, że znalazłam Twojego bloga.

      Pozdrawiam!

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger