Kolejne lalki w kolekcji -pluszowa Hermiona, Czarna pantera , Barbie Fashionistas i Cabbage Patch Kid

 

        Kolejny post kolekcjonerski zacznę od pochwalenia się "Świętym Graalem" w kolekcji- zobaczycie go w osobnym poście! Podpowiem, że to księżniczka Disneya, która na pierwotnym rynku osiąga całkiem niezłą sprzedażową kwotę. Bynajmniej nigdy nie byłoby mnie stać na zakup tej pani w sklepie (no chyba żebym w totka wygrała i to najwyższa sumę).

       Dzisiaj natomiast wrzucam zdjęcia chowane skrzętnie na pendrivach od kilku miesięcy. Wśród dzisiejszych nowości lalkowych znalazło się parę barbiowatych oraz superbohaterowie pokroju Czarnej Pantery.

 

       Miałam w planach jeszcze wstawić staruszki vintage ale post byłby za duży "gigabajtycznie", co może rodzic problemy z wyświetlaniem bloga i ogólnie duperelami związanymi z wczytywaniem stron, pozycjonowaniem itp. czyli sprawami, na których nawet się za bardzo nie znam. Dlatego wrzucę foty w kolejnym poście, ale nie będziecie musieli na niego długo czekać.




☆☆☆☆☆☆


       Dzisiaj zaczynam od Hermiony Granger z Harrego Pottera, bo jest dość oryginalna. Wersja pluszowa (ubranko do wywabienia z plam leży gdzieś w szafie, wiec wybaczcie chwilowy negliż). 
 
       Zawitał też do mnie "Xążę" T'Chala w kostiumie Czarnej Pantery (to mój 2gi superbohater po Iron Manie). Przygarnęłam także Barbie z lat 2000+ , chyba She said Yes bo ma podobny makijaż, ale nie jestem pewna. 
 
      Kolejna Enchantimals - Saffi Swan także zasiliła moja kolekcję mniejszych laleczek. Miała na głowie siano ale za to tania była!
 
      Ostatnią lalką, która znalazłam w ciuchu zaledwie parę dni temu była Bratzillaz! Niedawno wspominałam sobie, które lalki mogłam zatrzymać, bo teraz by mi się przydały, no i żałowałam sprzedanej Bratzillaz z czerwonymi włosami. Na szczęście panna ze śliwkowym kolorem na głowie, poczeka sobie dłuższy czas w szafie zanim znajdzie nowy dom, to i może jakaś fajna sesja zdjęciowa z jej udziałem się niedługo pojawi? 
 
    

 

 Hermiona Granger Harry Potter GRUND 2002 plush doll




 

 

 

Hasbro Titan Hero Avengers Czarna Panera

 

 



Barbie Fashionistas (nie znam numerów ani roku wypustu na rynek) 

-zna ktoś tą, co wygląda jak z lat 80tych ale ma współczesny makijaż?

 





She said Yes Barbie 2010 (być może?)- headmold z 1998

 




 Bratzillaz Yasmina Clairvoya z serii Magic Night Out 

 
 
 
 




 Enchantimals Saffi Swan



 
 
 Elsa Frozen (Kraina Lodu) z 2015 Hasbro
 



 

W następny poście kolekcjonerskim będą figurki a potem lalki vintage!



 

4 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger