Cinderella Royal Ball Disney Princess Mattel 2015

 

      Tak jak obiecałam w poprzednim kolekcjonerskim poście o lalkach, przedstawiam dziś mój "Święty Graal" w kolekcji (jak do tej pory). Jest nim piękna księżniczka Disneya o filmowej twarzy odtwórczyni głównej roli w filmie o Kopciuszku z 2015r., czyli aktorki Lili James.

 

      Lalka to Cinderella a właściwie filmowa Ella (Kopciuszek) z 2015 r, wyprodukowana przez Mattel. Seria Royal Ball (królewski bal). Panna ma filmową suknię, ale motylki nieco wyświechtane, no i brakuje jej butów. Trafiła do mnie z SH w stanie bdb-, ze względu na sklejone (firmowo 👎) włosy. Podoba mi się jej twarz, ale ma produkcyjny defekt - na jednej z brwi jest rysa innego koloru. Mogliby też sobie darować te wstawki brokatowe we włosach, no i dłonie wydają mi się jakieś wielgachne.

 
 

     Niestety panna jest sztywna jak drut i niewiele ma do powiedzenia w kwestii pozowania, ale jeszcze chciałabym zrobić z nią sesję wiosenną przed oddaniem jej w inne kolekcjonerskie ręce. Zobaczymy co z tego wyniknie, bo mój trupowaty smartfon przy naładowaniu 100% wyłącza się tuż po minucie po odłączeniu od ładowarki i samym dotknięciu ikony aparatu!

 

 








2 komentarze:

  1. choć sama pannica milczy w kwestii pozowalności
    Jej twarz opowiada sporo - każdemu co innego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger