Restauracja dla lalek/Dolls coffee - doll photography

      Wiem że to okres blisko świąteczny ale zanim sesja na Wielkanoc 2021, postanowiłam wam przypomnieć jedną z moich najwcześniejszych sesji zdjęciowych z udziałem lalek. 

       Była to "kawiarenka" a do zdjęć pozowały Barbie prosto od Mattel, bo wtedy jeszcze nie robiłam customów.  Trzy przyjaciółki postanowiły wybrać się do kawiarni razem z córeczka jednej z nich. Pamiętam że ich imiona to Stefania, Elowyn i Melody oraz mała Morgan. Żadnej z nich już dziś nie mam.

      Wykonałam też wtedy jedne z moich pierwszych wypieków z modeliny. Krzywe i pokraczne niczym u przedszkolaka, ale od tego czasu trochę lepianek minęło i choć nadal nie jestem mistrzem w robieniu miniaturowego jedzenia, to jednak zauważam progres. Oceńcie sami jak wypadła ta sesja.

 

Możecie zobaczyć oryginalną sesję pod tym linkiem 

Kawiarnia- lalkowe fotostory/Invitation for coffee with dolls





I jeszcze przysmaki z modeliny, dla lalek.








2 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger