Zestawy figurek i zabawek z bajek- kolekcja/Toys collection

      

 Hej, hej! Dziś przegląd (pobieżny) moich zabawkowych skarbów.

       Nazbierałam trochę figurek i akcesorów w ciągu kilku lat "kolekcjonowania" i  nie wszystkie chyba zdążyłam pokazać, choć postów z serii kolekcja figurek było już sporo na tym blogu.

      Wstawiam dzisiaj tylko fotki zbiorcze- skompletowałam zestawy z już posiadanych zabawek, które kilka razy już układałam w inne zestawy na Allegro.

      Mam też trochę ciuchów i plastikowych akcesorów dla Barbie, które zalegają w mini szafie:) Ponadto znalazłam jeszcze mebelki dla Monster High i figurki z bajek jak np. Psi Patrol.


Ubranka i akcesoria dla lalek Barbie


 
 

Mebelki i lalka szmacianka Monster High Cleo de Nile




Figurki z bajek 


 

 

Psi Patrol i Transformers Rescue Bots oraz Action Man mini


 
 

Angry Birds figurki ze Stokrotki

 

 

 

Niedługo wstawię kolejne niepublikowane tu figurki (i lalki!) 


2 komentarze:

  1. Wciąż pokazujesz coś nowego i wciąż mnie zachwycasz różnorodnością kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz tego trochę. Bardzo sympatyczne takie małe skarby :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger