Monster High and Ever After High custom repaints

 

        Kolejny raz eksperymentowałam z makijażem na moich lalkach Monster High.

        Operetta już chyba po raz 4ty przeszła metamorfozę i tym razem już jestem blisko "ideału", a przynajmniej zaczynam ogarniać makijaż oczu, który u tych lalek zawsze sprawiał mi kłopot. Wiem że ma zeza, ale przynajmniej jeśli chodzi o kolory to jest znacznie lepiej niz było do tej pory. 

        Nie wiem jaki moi ulubieni repainterzy to robią, że wychodzą im takie małe zgrabne realistyczne oczka a ja zawsze maluję, wielkie bezkształtne oczyska z firanką rzęs niczym szczotka do sprzątania?😭 Ghoulia też nie jest idealna- zamierzam ją poprawić na wiosnę. 

       Nad Apple z Ever After High wciąż się zastanawiam, bo szczerze mówiąc nie chce mi się poprawiać kolejny raz jej oczu, ale czas pokaże. Tak czy siak to mój pierwszy repaint EAH, choć kilka razy poprawiany przed publikacją zdjęcia. 

      Właściwie to te repainty zrobiłam w ubiegłym roku, więc nie są najświeższe ale jako niepublikowane, muszą mieć swoja premierę, by było mi łatwiej ocenić postęp gdy następny razem przemaluje im buźki. Użyłam nowego utrwalacza- Vallejo Matte Spray zamiast MSC. Niebawem opiszę moje spostrzeżenia i dam porównanie z Mr. Super Clear.



Ever After High doll ooak



 

Monster High Ghoulia doll ooak



Monster High Operetta doll ooak

 


2 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger