Ostatnia tej zimy zabawa na śniegu/Winter scene doll photos- Build a snowman.

  

        Ostatnie zimowe scenki rodzajowe z udziałem figurek i lalki wrzucam tak na szybko nim wiosna zdoła się rozgościć na dobre i wszyscy będą wrzucać zdjęcia z kwiatkami:)

       Wybrałam się z moją zcustomizowaną (na bjd) Sandrą i Sylvaninami na lepienie bałwana i zjazd na sankach, ale "lodowaty" śnieg nie ułatwiał mi wbrew pozorom pracy. Także kiepski Szajsung się nie popisał przy robieniu zdjęć po światło, dlatego szału nie będzie. 

        Spośród kilkunastu ujęć wybrałam 2 najbardziej "ostre" (o ile można w ogóle mówić w takich kategoriach o podrasowanych w edytorze fotach słabym smartfonem ery dinozaurów!).


bjd doll on the snow with sylvanian families

lalka bjd  i figurki sylvanian na sankach na śniegu


2 komentarze:

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger