Miniatury dla lalek na Wielkanoc 2021/Easter miniatures sets for dolls

  

      W tym roku zestawy miniatur na Wielkanoc, składają się z miniaturek robionych przeze mnie kilka lat temu, oraz paru świeżaków. Jedzenie z robione z modeliny, pochodzi sprzed kilku lat, a teraz w niektórych zestawach zostało przekombinowane na modłę świąteczną.

      Zrobiłam też po raz pierwszy ucyklingowe girlandy z serduszkami i kwiatkami zaczepione lub zaklejone na tasiemkach. Często zdarza mi się wykorzystywać "przydasie", które chomikuje chyba od zawsze. Tym razem nim kolorowa ulotka z oznaczeniem kolorów farb wylądowała w koszu do recyklingu, wycięłam z niej kilka serduszek i kwiatków za pomocą dziurkacza, który kiedyś kupiłam w SH.

      Mam nadzieję, że te miniatury przypadną wam do gustu i kto wie, może któryś komplet chlelibyście widzieć na swoich lalkowych zdjęciach? Zapraszam do zakładki Wyprzedaż gdzie znajduje się link do mojego konta na Allegro.

 

Miniature Easter food and  doll accessories in 1:6 scale 

 

 

Zestaw nr. 1 -wielkanocny


miniatury na wielkanoc dla lalek zestaw nr 1







Zestaw nr. 2- z ciastem bananowym




 

 

Zestaw nr. 3- włoskie smaki



 

 

Zestaw nr. 4- urodzinowy

 


 

 

 Sesja wielkanocna z udziałem tych pań wkrótce!

 

 

5 komentarzy:

  1. Świetne te miniaturki. Też lubię wykorzystywać wszystko, co mi w łapki wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy sprzedaje pani takie mini jedzonko? Jak tak to gdzie mogę się z panią skontaktowac w sprawie zakupu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu sprzedawałam. Obecnie zostały jeszcze niedobitki (np.deseczki z mini jedzeniem), które aranżuje w zestawy. Proszę sprawdzić zakładkę Wyprzedaż na blogu ( górna belka bloga oraz ikona na prawo- pod Autor)- tam jest link do Allegro i mail. Proszę też śledzić nowe posty bo zwykle jak coś jest do sprzedania to o tym informuję.

      Usuń

Copyright © Besu-dolls and miniatures , Blogger